Snart 2017,

Vet ni, i år skippar jag det här med att göra planer och mål offentliga. Ja, jag är i full gång med planering av olika projekt för året. 😀 🙂

Ah. det enda jag vill avslöja nu och även kan rekommendera andra är en egen Bullet Journal. Tack för tips Emelie! Den har jag i stort som mål att kika i och skriva någon rad i varje kväll innan jag somnar.

Önskningar för 2017 är självklart fred i vår värld. Jag önskar också verkligen att alla i familia får vara friska, pigga och glada, både två- och fyrbenta.

Med de här raderna önskar jag och gänget…  ett riktigt…

GOTT NYTT ÅR!! 🙂

Kommentera

