In i bubblan together & snart är det jul.

Igår hade jag redan den sista kurslektionen före jul. Engagerade rallyekipage jobbade på i tja faktiskt redigt bra väder för att vara i slutet av november. Gissar få se någon/några ute på tävlingsbanorna framöver.

img_8253

img_8263

img_8288

img_8281

Lite märkligt och tomt att inte ha några mer kurser inbokade före jul, men jag har ett tydligt mål.

För nu går jag in i bubblan together med Puzzel, Tim och Dante för praktisk träning, förkovring och utbildning.

Jag kommer finnas tillgänglig för privatlektioner (valp, vardagslydnad, rallylydnad, freestyle, personspår, coachande inför tävling..). – och kurserna startar upp igen i januari. Ser redan fram emot 2017 års kurser! Älskar mitt jobb. 😀

Hemmet kommer få en del av extratiden, nu när jag skaffat en redigt syduglig maskin i dagarna. Det ligger en hög med grejer här hemma som bara väntar på att bli lagade/fixade. Känns bra att maskinen ska greja tjockare tyger. 😀 Då finns möjligheten att sy lite vad som. 🙂 För er som är syintresserade så ja det blev en Janome Easy Jeans.

För en dryg vecka sedan fyllde jag och Mats på med energi genom att gå på Lalehs kristallkonsert. Om jag gillart? JUPP! 😀 Nu gillar jag Lalehs låtar sedan ett par år tillbaka och Dantes freestylelåt är ”förstås” en av dem. ❤ Kan ni se konserten, gör det. But gärna någon annanstans än i Globen. Min upplevelse är att ljudet där ”aldrig” är helt 100:a.

laleh-2016-11-12

SÅ,,,, Nu mot en KORT planering sedan dags att lyfta på häcken. 😉

Ha en härlig vecka!

Kommentera

